Kiertopalkintojen säännöt ja hakulomake löytyvät TÄÄLTÄ!

Hakemukset on lähetettävä tammikuun loppuun mennessä!

JOHTOKUNTA TIEDOTTAA

JÄSENASIAT

Yhdistyksellä on ollut ongelmia jäsenrekisterin ja jäsenasioiden hoidossa kuluneen vuoden aikana.

Pyydämme ottamaan yhteyttä uuteen jäsensihteeriimme Katja Heikkiseen, nuuskupostit@gmail.com, mikäli sinulla on ongelmia jäsenasioiden kanssa, esim. et ole saanut Karvan Verran-/Nuusku-lehteä tai olet saanut useamman lehden, osoitetiedoissa on virheitä, et ole saanut pyynnöistä huolimatta jäsenmaksulomaketta tai jos olet saanut vääräsummaisen jäsenmaksulomakkeen (uusi jäsen 28 e, varsinainen jäsen/suora jäsen 25 e, perhejäsen 5 e) tai muu jäsenasia.

Pahoittelemme tilannetta ja kohtuuttoman pitkiä käsittelyaikoja jäsenasioiden hoidossa. Pyrimme hoitamaan jäsenasiat kuntoon mahdollisimman pikaisesti.

VUODEN SAVON NUUSKU-, NÄYTTELY-, TOKO-, MEJÄ-,
NOME- ja WT-KOIRA KIERTOPALKINNOT

Tulokset on lähetettävä tammikuun loppuun mennessä lehden mukana olevaa kaavaketta käyttäen osoitteella Kirsi Hartikainen, Poskipuronkatu 36, 74120 Iisalmi tai sähköpostilla cheektails@gmail.com

Kaavakkeen voit tulostaa myös tämän sivun alareunassa olevan linkin kautta!

AKTIIVISIN NUORI –KIERTOPALKINTO

Hakemukset on lähetettävä tammikuun loppuun mennessä osoitteella Kirsi Hartikainen, Poskipuronkatu 36, 74120 Iisalmi tai sähköpostilla cheektails@gmail.com

TUOMON TUOPPI –KIERTOPALKINTO

Hakemukset on lähetettävä tammikuun loppuun mennessä osoitteella Kirsi Hartikainen, Poskipuronkatu 36, 74120 Iisalmi tai sähköpostilla cheektails@gmail.com

TOSI YRITTÄJÄ –KIERTOPALKINTO

Kiertopalkintojen säännöt ja hakulomake löytyvät TÄÄLTÄ!

Made by Flatpower.fi